/

5 خرداد 1403

کلینیک ایمپلنت دندان تهران

کلینیک ایمپلنت دندان تهران

در گذشته‌ای نه چندان دور استفاده از دندان طلایی، دندان مصنوعی و… برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می‌شد؛ در حال حاضر، بهترین راه برای پر شدن جای دندان کشیده شده، ایمپلنت دندان است.

 ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد و جایگاه ویژه ای در خدمات دندانپزشکی زیبایی دارد . بسیاری از مراکز تخصصی دندانپزشکی در تهران، کاشت ایمپلنت را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

مرکز ایمپلنت دکتر شهاب الدین عزیزی یکی از بهترین مراکز ایمپلنت با رعایت اصول حرفه ای درمان های ایمپلنت، اقدام به مشاوره قبل از درمان و مشاوره بعد از درمان ایمپلنت جهت نگهداری از ایمپلنت انجام شده بیمار می کند و در طول مراحل درمان ایمپلنت از شروع مشاوره تا بعد از جراحی ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت همواره در کنار بیمار خواهد بود.

شما میتوانید جهت رزرو نوبت مشاوره و ویزیت از طریق فرم قرار داده شده در قسمت رزرو نوبت اقدام نمایید.

اگر به دنبال یک مرکز دندان‌پزشکی تخصصی و فوق تخصصی ایمپلنت در شرق و غرب تهران هستید که مجموعه کاملی از همه خدمات را به شما ارائه کند حتماً باید یکبار با مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر شهاب الدین عزیزی تجربه امپلنت و خدمات دندان را داشته باشید. بعد از آن دیگر به هیچ مرکزی مراجعه نخواهید کرد. در این مجموعه خدمات کاشت ایمپلنت دندان، رادیولوژی، ارتودنسی، عصب کشی، دندان‌پزشکی با بیهوشی، و… با افتخار به هموطنان ارائه می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که کلینیک ایمپلنت دندان دکتر شهاب الدین عزیزی با داشتن مجرب ترین متخصص ایمپلنت در تهران،از بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران با دو شعبه در شرق و غرب به شمار می آید!

استفاده از بهترین برند ایمپلنت دندان، محیط کاملا بهداشتی و دلپذیر ، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده، تجهیزات جراحی با استانداردهای بین المللی، متخصصین مختلف دندانپزشکی و محل قرار گیری این مرکز ایمپلنت در بهترین نقاط تهران این مرکز را ویژه و جز بهترین مراکز ایمپلنت تهران معرفی می کند.

بسیاری از مراجعان بعد از دریافت خدمات از این مجموعه قیمت بسیار مناسب و درعین‌حال کیفیت بالا را مهم‌ترین مزیت آن عنوان کرده‌اند.

کلینیک ایمپلنت دندان تهران

این مرکز با بهره‌گیری از متخصصان با تجربه در این حوزه، از جمله برترین مراکز انجام ایمپلنت در سطح استان تهران می‌باشد. چنانچه شما نیز بدنبال دریافت نوبت از بهترین و برترین مرکز خدمات دندانپزشکی در شهر تهران هستید، کلینیک ایمپلنت دکتر شهاب الدین عزیزی تمام نیاز های درمانی مرتبط  با کاشت ایمپلنت دندان شما را رفع مینماید.

ارائه خدمات به‌صورت اقساط

شما می‌توانید جهت مدیریت هزینه های خود درخواست ارائه خدمات درمان دندان به‌صورت اقساط را نمایید! خدمتی جدید و نوین از این کلینیک که میتواند کمک حال مراجعه کنندگانی باشد که درخواست پرداخت هزینه های درمانی دندان و دهان خود را در بازه های زمانی مختلف دارند.