/

4 شهریور 1402

بهترین برند ایمپلنت

شما هم قصد دارید تا برای کاشت ایمپلنت دندان به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمایید؟ آیا می دانید که کدام برند ایمپلنت بهتر و مناسب تر است؟آیا به دنبال بهترین برند ایمپلنت می‌گردید؟
باید بدانید که کمپانی‌های مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارند که اقدام به ساخت ایمپلنت دندان کرده‌اند؛ به همین دلیل انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نمونه از میان آن‌ها، کار بسیار دشواری خواهد بود.

برندهای بسیار زیادی هستند که مسئولیت آن‌ها تولید قطعات و سیستم‌های ایمپلنتی است که بتوانند ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند. این کمپانی‌ها در کیفیت، دوام، استفاده از فناوری‌های نوین و قیمت با یکدیگر رقابت می‌کنند. برخی از این برندها تازه‌ وارد بازار شده‌اند و برخی دیگر سال‌ها است در این عرصه رقابت می‌کنند. از آنجایی که متخصصان ما از بهترین مارک ایمپلنت دندان برای زیبا کردن لبخند شما استفاده می‌کنند، در این مقاله به معرفی بهترین نمونه‌ها برای شما می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

علل نیاز به استفاده از برند معتبر ایمپلنت

شاید شما نام برند های متنوعی از ایمپلنت دندان را شنیده باشید و متوجه ارزان قیمت بودن آن ها شده باشید. اما باید بدانید که انتخاب یک برند معتبر و شناخته شده در نتیجه نهایی درمان بسیار تاثیر گذار است. البته امروزه بسیاری از بیماران آگاهی بالایی از انواع مارک های ایمپلنت دندان دارند و از دندانپزشک خود در خواست می کنند که از برند های معتبر و شناخته شده برای آن ها استفاده کند. برند های معتبر در سراسر جهان این اطمینان را برای بیماران ایجاد می کنند که درمان آن ها با درصد موفقیت بالا و بدون مشکلات بعدی انجام می شود.

بهترین ایمپلنت دندان

برای اینکه بتوانید بهترین ایمپلنت دندان را برای خودتان انتخاب کنید، لازم است تا چند فاکتور را در نظر داشته باشید. فاکتورهای انتخاب ایمپلنت دندان شامل برند ایمپلنت، ساختار، نوع و جنس روکش استفاده‌شده هستند. در صورتی که این چند پارامتر را در نظر بگیرید، می‌توانید به‌صورت هوشمندانه‌تر و بدون پشیمانی انتخاب کنید.

به طور کلی تمام ایمپلنت‌های ساخته‌شده در شرکت‌های تولیدی مختلف، از کیفیت قابل‌قبول و خوبی برخوردار هستند و تمام اصول الزامی و استاندارد، در ساخت آن‌ها رعایت شده است. همه تولیدکنندگان در این زمینه در حال رقابت هستند و سعی دارند نمونه‌ای ارائه دهند که طول عمر و درصد رضایت بالاتری را به دست آورد.

بهترین مارک‌های ایمپلنت دندان

انتخاب بهترین مارک های ایمپلنت دندان از میان فهرست جهانی که هر کدام به دلایلی شهرت دارند، کار ساده‌ای نیست. ‌در سراسر جهان بیش از ۱۵۰ شرکت با یکدیگر رقابت می‌کنند و اگر شما در این زمینه تخصص نداشته باشید، نمی‌توانید میان آنان تفاوتی قائل شوید. آنچه در ادامه می‌خوانید، معرفی ۱0 برند برتری است که از آن‌ها در ایران استفاده می‌شود.

1- ایمپلنت زیمر

ایمپلنت زیمر یکی از برترین برندهای ایمپلنت بوده که در سراسر دنیا از معروفیت زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد آن را به عنوان بهترین مارک ایمپلنت دندان می‌شناسند. تولیدکنندگان این محصول با کمک پیشرفته‌ترین فناوری‌ها توانسته‌اند ایمپلنتی تولید کنند که بتواند برای بیماران متفاوت مناسب بوده و در عین حال، عمر زیادی نیز داشته باشد. این برند از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه است و وقت کمی نیاز است تا تهیه شود و در دهان بیمار قرار‌ بگیرد. علاوه بر این موارد، استفاده از آن توسط دندانپزشکان به راحتی صورت می‎گیرد و یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به شمار می آید.

2- ایمپلنت cmi

ایمپلنت cmi محصول کمپانی نیوبایوتک کره‌ای است که عمر چندانی از تأسیس آن نمی‌گذرد. ویژگی این محصول آن است که عمر بالایی دارد و به دلیل نحوه تولید آن به دریل کمتری نیاز است و به این ترتیب، مانع از تحلیل فک و استخوان می‌شود. این ایمپلنت جزو برندهای ارزان قیمت در بازار است.

3- ایمپلنت SPI

اسپیرال یا SPI ایمپلنتی استاندارد و محصول کمپانی Alpha Bio Tec است. ویژگی ایمپلنت SPI اتصال آن به سطح استخوان است و برای این که متناسب با انواع دندان‌ها باشد، در ۵ قطر و ۵ طول متفاوت تولید می‌شود. از نظر شکل رئوس نیز دارای نوع مخروطی و مستقیم است که بتواند برای افراد بیشتری قابلیت استفاده داشته باشد.

4- ایمپلنت استرا

کمپانی استرا یک‌ محصول ساده و قابل ‌اعتماد تولید کرده است که با کمک کمترین تعداد قطعات می‌تواند بیشترین انعطاف را برای بیمار و پزشک داشته باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که ایمپلنت استرا می‌تواند استخوان حاشیه‌ای را حفظ کند و مناسب برای هر دندان یا فکی باشد. این ایمپلنت اغلب با کمک جراحی یک یا نهایتاً دو مرحله‌ای کار گذاشته می‌شود و در حقیقت، یکی از نمونه‌های بسیار زودرس است.

5- ایمپلنت اشترومن

معتبرترین، محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برند ایمپلنت دندان که رتبه یک محصولات مشابه را به خود اختصاص داده، ایمپلنت اشترومن یکی از بهترین مارک های ایمپلنت سوییسی است. این محصول از باکیفیت‌ترین مواد و با کمک به‌روزترین فناوری تولید‌ می‌شود‌. این کمپانی هم محصولات فوریتی و هم طیف وسیعی از نمونه‌های مختلف را به بازار عرضه کرده و از دید برخی از صاحب نظران به نوعی بهترین مارک ایمپلنت دندان است.

بهترین برند ایمپلنت

6- اینترالاک

ایمپلنت برند اینترالاک از سال ۲۰۰۱ در کشور امریکا تولید شده و تاکنون نزدیک به ۲۶ ایمپلنت را در سطوح مختلف استخوانی یا بافتی به بازار ارائه کرده است. محصولات این کمپانی با اشکال مختلفی در ناحیه رأس تولید می‌شوند که مخروطی یا صاف هستند. ایمپلنت اینترالاک با ذرات نانو ساخته می‌شود و چون کاشت آن بدون درد است، عفونت پس از درمان ندارد و زمان بهبود آن بسیار کوتاه است. از این رو، این ایمپلنت توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند.

7- ایمپلنت آرگون

کمپانی آرگون توانسته است به مدت 20 سال یکی از نام‌های معروف در صنعت ایمپلنت باشد و گاهی به عنوان بهترین مارک ایمپلنت دندان خطاب شود. ایمپلنت آرگون ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اتصال مخروطی‌ ۱.۵ درجه‌ای بین ایمپلنت و اباتمنت اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا استخوان به ‌سلامت رشد کند و برای مدت طولانی بتواند ایمپلنت را در دهان نگه دارد. این محصول آلمانی توانسته است بازار بیش از ۱۷ کشور را به دست آورد و محصولات خود را به آنان عرضه کند.

8- ایمپلنت اى دى ای (IDI)

ایمپلنت اى دى ای (IDI) لقب اولین دندان فوری را به خود اختصاص داده است. هدف تولیدکنندگان رفع مشکل شکست ایمپلنت‌های دندانی بوده است که سایر برندها به آن دچار شده‌اند. متخصصانی که این محصول را ارائه کرده‌اند، همگی از دندانپزشکان خبره هستند و تلاش کرده‌اند تا در این محصول مشکلات بیومکانیکی سایر ایمپلنت‌ها را حل کنند.

9- ایمپلنت ای سی ایکس

شاید اگر به ‌ظاهر این ایمپلنت‌ها نگاهی بیندازید، از نظر شما هیچ تفاوتی با سایر برندها نداشته باشد. با این ‌حال، مزیت اصلی ایمپلنت ای سی ایکس آلمانی در این است که با کمک کامپیوتر شبیه‌سازی آن در قالب دندان انجام می‌شود و طراحی آنان بیومورفیک و روش اعمال غیر تهاجمی است. در نتیجه، با این ایمپلنت دندان ، ایمنی بافت‌های نرم و استخوانی تضمین می‌شود و به پیوند سرعت می‌بخشد.

10- ایمپلنت بایوتک فرانسه

این برند که از سال ۱۹۸۷ مشغول به کار کرده، توانسته است ۱۷ مدل ایمپلنت را در رأس‌های مختلف مخروطی و مستقیم در سطح استخوانی ارائه کند. اکنون نزدیک به ۱۳ کشور از جمله ایران از محصولات ایمپلنت بایوتک فرانسه استفاده می‌کنند.

بهترین نوع ایمپلنت در ایران چیست ؟

بهترین نوع ایمپلنت دندان در ایران از نظر کاشت، انجام ایمپلنت دیجیتال است که باعث دقت و موفقیت بالا در کاشت می شود. همچنین بهترین نوع ایمپلنت از نظر برند، ایمپلنت های اشترومن است.لازم به ذکر است که در کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت تهران از ایمپلنت های برند اشترومن استفاده میشود.

البته در نظر داشته باشید امروزه انواع مختلفی از ایمپلنت دندان از نظر مارک و نوع موجود هستند که هر کدام از کاربرد و کارایی مخصوص هستند و ممکن است بهترین ایمپلنت دندان برای شما وابسته به شرایط متفاوت باشد.

بهترین ایمپلنت برای هر فرد توسط متخصص ایمپلنت وابسته به شرایط به کمک معاینه و بررسی عکس های ایمپلنت تعیین می شود و برای رسیدن به بهترین ایمپلنت دندان حتما به پیش یک متخصص ایمپلنت با مهارت بالا مراجعه کنید و حتما از برند های معتبر استفاده فرمایید.

انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دندان

یک ایمپلنت با کیفیت و خوب باید قادر باشد تا تنش های وارده را تحمل کرده و استحکام بسیار بالایی داشته باشد. زمان جوش خوردن یک ایملپنت خوب با استخوان فک، باید کوتاه باشد. انتخاب یک برند مناسب سبب می شود تا مشکلات بعد از درمان و عفونت های احتمالی بسیار کاهش یابند. در صورتی که برند نامرغوب ایمپلنت مورد استفاده قرار بگیرد، می توان گفت که طول عمر و ماندگاری آن کاهش یافته و همچنین بروز عوارض احتمالی بعد از آن افزایش خواهد یافت.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین برند ایمپلنت و مراجعه به یک‌دندان پزشک مجرب در کنار یکدیگر، باعث می‌شوند تا نتیجه کاشت ایمپلنت شما در بهترین حالت قرار بگیرد و نهایت رضایت داشته باشید. در قسمت‌های فوق با چند نمونه از بهترین مارک ایمپلنت دندان آشنا شدیم.

تمام برندهای معرفی‌شده در این مقاله از کلینک ایمپلنت مرسادنت تهران، سابقه فعالیت طولانی داشته و محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند. این محصولات چندین سال ضمانت و گارانتی دارند که نشان می‌دهد شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب، از آن‌ها استفاده کنید.

ایمپلنت‌های باکیفیت و مرغوب معمولا هزینه بالایی دارند؛ اما ازآنجایی‌که استفاده از مدل‌های نامرغوب عوارض متعددی را به دنبال دارد، بهتر است به سراغ گزینه ارزشمندتر بروید.