/

9 شهریور 1402

مرکز ایمپلنت شرق تهران

کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت تهران یکی از مراکز تخصصی ارائه خدمات ایمپلنت دندان و دهان در شرق تهران و رسالت میباشد.

این مرکز ایمپلنت شرق تهران با توجه به قیمت مناسب و خدمات رضایت بخش، دارای مراجعه کننده از سراسر کشور بوده و تمام هزینه های این کلینیک با حداقل قیمت و کاملا رقابتی میباشد. تعرفه ای کاملا معقول در کنار تجهیزات لیزری و کیفیت تضمین شده، مرسادنت را به یکی از مراکز ایمپلنت محبوب در شرق تهران تبدیل کرده است.

مواد و تجهیزات مرکز ایمپلنت مرسادنت شرق تهران رسالت

تجهیزات موجود در مرسادنت، بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران رسالت، بر اساس استانداردهای جهانی، به روز بوده و با استفاده از این تجهیزات، خدمات دندانپزشکی، به جدیدترین روشهای شناخته شده در دانش دندانپزشکی، انجام خواهد شد.

علاوه بر این، بهره گیری از مواد اولیه درجه یک در این مرکز ایمپلنت، یکی از خط مشهای مهم مجموعه بوده و باعث شده است تا بهترین کیفیت را در اختیار بیماران خود قرار دهند.

درمانهای زیبایی و ترمیمی دندان
بازگشت لبخند برای همیشه
خدمات کلینیک ایمپلنت مرسادنت شرق تهران :

مرسادنت از معدود کلینیک‌های شرق تهران میباشد که دارای کلیه‌ی بخش های تخصصی اعم از ایمپلنت، جراحی فک و لثه، ارتودنسی، اطفال و کودکان، ترمیمی ، پروتز،زیبایی و غیره بوده و آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و با نازلترین قیمت به هموطنان عزیزمان از سراسر کشور می باشد.

در مرکز ایمپلنت مرسادنت شرق تهران انواع خدمات دندانپزشکی نیز ارائه میشود که به آن میپردازیم:

جراحی:

در این روش درمانی تمام مشکلات فک، دهان، ساختار گیجگاه و غیره  شما برطرف میگردد. همچنین با انجام جراحی می‌توان دندان‌های پنهان و نهفته همچون دندان عقل را نیز از داخل فک خارج کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که جراحی کانال‌های ریشه هم در زمره جراحی دندان‎ها قرار می‌گیرد.

ارتودنسی:

با این روش میتوان تمام مشکلات دندان را برطرف ساخت و همچنین میتوان فاصله ی بین دندان و مشکلاتی از قبیل کجی و نامرتبی را بطور کامل برطرف ساخت.

ایمپلنت:

مرسادنت با بهره‌گیری از متخصصان با تجربه در این حوزه، از جمله برترین مراکز انجام ایمپلنت در سطح استان تهران می‌باشد. چنانچه شما نیز بدنبال دریافت نوبت از بهترین و برترین مرکز خدمات دندانپزشکی در شهر تهران هستید، مرسادنت تمام نیاز های درمانی مرتبط  با کاشت ایمپلنت دندان شما را رفع مینماید.

زیبایی:

یک لبخند زیبا میتواند تأثیر بسیاری بر روابط افراد بگذارد٬ استفاده از متدهای زیبایی دندان٬ نه تنها ظاهر دندان را بهبود میبخشد٬ بلکه تاثیر فراوانی بر روی چهره و زیبایی صورت افراد نیز میگذارد.

تضمین کیفیت:

این مرکز کیفیت خود را تضمین مینماید و پیگیری مداوم وضعیت دندان شما و خدمات پس از درمان از ویژگی های کلینیک ایمپلنت مرسادنت شرق تهران میباشد. شما میتوانید با خیال هرنوع خدمات درمانی دندان و دهان را با کیفیتی تضمینی از مرسادنت درخواست نمایید.

ارائه خدمات بصورت اقساط:

شما میتوانید درخواست ارئه خدمات بصورت اقساط را درخواست نمایید! خدمتی جدید و نوین از کلینیک ایمپلنت مرسادنت مشیریه که میتواند کمک حال مراجعه کنندگانی باشد که درخواست پرداخت هزینه های درمانی دندان و دهان خود را در بازه های زمانی مختلف دارند.

خدمات ایمپلنت توسط پزشک متخصص

خدمات دندان و دهان از جمله ایمپلنت در مرکز ایمپلنت مرسادنت توسط پزشک متخصص انجام میپذیرد و علاوه بر کاشت توسط پزشکانی منتخب و دارای بورد تخصصی، ایمپلنت دندان شما توسط دندانپزشکانی انجام میپذیرد که تجربه بیش از هزار کاشت ایمپلنت را داشته باشند

ارتباط با مرسادنت و تعیین نوبت

جهت برقراری ارتباط با کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت تهران، می‌توانید به سایت کلینیک مرسادنت مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با مجموعه در ارتباط باشید. راه‌های دیگر برقراری ارتباط با مجموعه نیز:

  • 09177430279 – 02177092159
  • و یا مراجعه حضوری به آدرس: میدان رسالت نبش خیابان بختیاری‌ ساختمان ونوس طبقه ۶ واحد ۲۸