/

31 تیر 1403

قیمت ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت اشترومن یکی از محبوب‌ترین برندهای ایمپلنت در جهان است که به دلیل کیفیت بالا و سابقه طولانی، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و از برترین و پیشرفته‌ترین پروتزهای دندانی شرکت اشترومن سوئیس است.

ویژگی ها و انواع ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت اشترومن انواع متنوعی دارد که می‌توان به تیتانیومی، rexolid و slactive اشاره کرد. انواع ایمپلنت دارای مقاومت یکسانی نیستند و کاربرد به‌خصوصی دارند. وجه اشتراک دو نوع rexolid و slactive را می‌توان در استفاده از آلیاژ زیرکونیوم و تتانیوم دانست. وجود این آلیاژها سبب می‌شود که مقاومت ایمپلنت به هنگام برش افزایش پیدا کند. به عبارتی دیگر، این آلیاژها سبب افزایش مقامت آن‌ها در برابر شکستن می‌شود.

ایمپلنت اشترومن تیتانیومی

از رایج‌ترین ایمپلنت‌های دندانی می‌توان به ایمپلنت تیتانیوم اشاره کرد‌. شرکت‌های متفاوتی این مدل ایمپلنت را می‌سازند. ایمپلنت تیتانیومی به نسبت دیگر ایمپلنت‌ها قدیمی‌تر به حساب می‌آید. میان ایمپلنت تیتانیومی و بدن سازگاری و تناسب خاصی وجود دارد. این مدل ایمپلنت همچنین از طول عمر بالایی برخوردار است.

ایمپلنت اشترومن rexolid

یکی از انواع ایمپلنت اشترومن، ایمپلنت اشترومن ساخته شده با تکنولوژی rexolid  است. ایمپلنت‌های کوچکتر توسط این نوع فناوری تولید می‌شوند. ساخت ایمپلنت‌های کوچکتر سبب وارد آمدن تهاجم کمتر به دندان می‌شود. به این صورت احتمال پس زدن ایمپلنت توسط بدن پایین می‌آید. این مدل ایمپلنت در مقایسه با ایمپلنت‌های تیتانیومی میزان استقامت بالاتری دارند. این ویژگی بارز سبب شده که احتمال موفقیت این نوع ایمپلنت بالا رفته و اعتماد مشتریان جلب شود.

در واقع ایمپلنت اشترومن یک نوع آلیاژ به حساب می‌آید که از کارایی بالایی برخوردار است. این نوع آلیاژ شامل پانزده درصد کونیوم و هشتادو پنج درصد تیتانیوم می‌شود. این نوع آلیاژ از لحاظ کششی استحکام بالایی داشته و با استخوان شخص پیوند برقرار می‌کند. همین مسئله سبب شده که از میزان تهاجمی بودن آن تاحد زیادی کاسته شود. این ماده آنجایی اهمیت خود را نشان می‌دهد که به ایمپلنت‌های کوچک تقسیم شده و به این صورت استخوان فرد به بازسازی و ترمیم کمتری نیاز پیدا می‌کند.

ایمپلنت اشترومن slactive

در نوع دیگری از ایمپلنت اشترومن از تکنولوژی slactive استفاده می‌شود و به کمک آن می‌توان پروسه درمان را پیش‌بینی کرد. همچنین با استفاده از این نوع ایمپلنت، استخوان شخص بهتر با ایمپلنت جوش می‌خورد. جالب است بدانید که با استفاده از ایمپلنت اشترومن slactive حتی در قسمت‌هایی که ریسک خطر در آن‌ها بالا است و از لحاظ پزشکی در شرایط پیچیده‌ای به سر می‌برد  امکان پیش‌بینی و جوش خوردگی وجود دارد. Slactive در واقع یک سطح آب دوست دارد که امکان بهبود یافتن سریع را برای شخص فراهم می‌کند. این مدل ایمپلنت، مدت زمان درمان را از هشت تا دوازده هفته به چهار تا هشت هفته می‌رسد.

Slactive در مایع گذاشته می‌شود و به این صورت دندان‌پزشک آن را تحویل می‌گیرد. براساس گفته‌های شرکت اشترومن امکان انجام پروتز و روکش به مدت دو هفته پس از نصب ایمپلنت وجود دارد. ایمپلنت‌های معمولی به کشور کره یا دیگر کشورها تعلق دارند. به توصیه کارخانه تولید کننده این مدل ایمپلنت‌ها در شرایطی که پیوند استخوان زیادی انجام نشده باشد مناسب هستند، این در حالی است که نوع slactive در مایع نگهداری و به دندان‌پزشک تحویل داده می‌شود و تنها پس از طی دو هفته امکان قالب گیری نیز وجود دارد. این مایع در واقع در فعال نگه داشتن سطح ایمپلنت نقش دارد.

مزایای کلی ایمپلنت اشترومن چیست ؟

  • کاهش تهاجم

در ایمپلنت اشترومن از ماده ای به نام rexolid استفاده می شود که با تولید ایمپلنت های کوچک میزان پس دادن ایمپلت و تهاجم آن به دندان را کاهش می دهد .

  • موفقیت در درمان

ایمپلنت اشترومن باslactive باعث افزایش قابلیت پیش بینی مثبت درمان و تسریع روند پیوند ایمپلنت با استخوان شده است .

  • زیبایی خیره کننده

وجود بافت نرم در ایمپلنت اشترومن امکان شبیه سازی طبیعی دندان را برای افراد ایجادکرده است و زیبایی خیره کننده ای را برای آنان به ارمغان آورده است . این ایمپلنت ها به گونه ای طراحی شده که با اباتمنت هماهنگی مناسبی را برقرار کرده تا در طول ایمپلنت دندان کمترین صدمه به بافت آن وارد شود .

  • دسترسی آسان

برای اینکه پیاده سازی و اجرای ایمپلنت با دقت بالا و به آسانی انجام شود از اتصال مهمی چون loxim tm و اجزای crossfit استفاده شده است . در واقع با کمک این ابزارآلات می توان مکان قرار گیری ایمپلنت و زاویه دقیق آن را به شکل ساده تری مشخص کرد . این اتصالات پروتزی داخلی و هدایت شونده ثبات و هماهنگی بین ایمپلنت و اباتمنت را تسهیل می کنند . مخروط 15درجه ای داخلی انعطاف پذیری بالا و چهار شیار داخلی وظیفه ی موقعیت دهی اجزا را در طول درمان بر عهده دارند .

با توجه به قطر ایمپلنت از اتصاالات crossfit معمولی یا باریک استفاده می شود . اجزای loxim این امکان را بای فرد ایجاد می کند که ایمپلنت را بدون نیاز به ابزار با کمک دست قرار دهد و مکان قرار گیری دقیق ایمپلنت را نیر تعیین می کند .

  • تطابق بیولویکی

در ایمپلنت اشترومن 5 اصل اساسی وجود دارد که ثبات بافت نرم و محافظت از کرستال را تضمین میکند :کنترل روند رشد و ترمیم استخوان طبیعی ، رعایت فواصل بیولوژیکی ، موقعیت دهی مناسب و دقیق سطوح زبر و صیقل ، کنترل microgapها ، انتقال مناسب نیرو از طریق طراحی ایمپلنت بیوپمکانیکی .

قیمت ایمپلنت اشترومن

قیمت ایمپلنت اشترومن

قیمت ایمپلنت اشترومن سوئیس

می توان گفت که کاشت ایمپلنت یکی از گران ترین خدمات دندانپزشکی است که خیلی از بیمه ها نیز آن را متقبل نمی شوند. برخی بیمه های تکمیلی قسمت مناسبی از این هزینه ها را پوشش می دهند. توانایی متخصص، محل کلینیک، نوع ایمپلنت اشترومن مورد استفاده، خدمات جانبی مانند پیوند استخوان، دوره درمان و .. بر روی هزینه نهایی انجام ایمپلنت اثر گذار است.

اگر بدون اطلاعات به هزینه ایمپلنت توجه کنیم به نظر خیلی گران می آید. باید بدانیم که هزینه انواع ایمپلنت بالاست و وقتی قرار است عدد بسیار بالایی برای ایمپلنت های میان رده داده شود با مقداری بیشتر می توان از بهترین ایمپلنت استفاده کرد.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت اشترومن در تهران :

  • نوع و جنس ایمپلنت:ایمپلنت های اشترومن در انواع مختلفی مانند ایمپلنت های اندوستئال، ساب پریوستئال، و زیگوماتیک تولید می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین جنس ایمپلنت (تیتانیوم یا زیرکونیوم) نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.
  • مهارت و تجربه دندانپزشک:مهارت و تجربه دندانپزشک در کیفیت و قیمت ایمپلنت تاثیر بسزایی دارد.
  • موقعیت مکانی مطب دندانپزشکی:مطب های دندانپزشکی که در مناطق بالا شهر قرار دارند، معمولاً قیمت های بالاتری دارند.

برای اطلاع دقیق از قیمت ایمپلنت اشترومن در تهران، باید به بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت دندان در تهران مراجعه کنید و پس از معاینه و بررسی شرایط دندان ها، از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

قیمت ایمپلنت اشترومن به‌ صورت اقساطی:

درآمدهای نه‌چندان بالا و قیمت بالای ایمپلنت‌های سوئیسی شرایط پرداخت را برای بسیاری از مردم مشکل ساخته است. پزشکان نیز بخشی از جامعه، و آشنا با مشکلات شما هستند. درک شرایط زندگی مردم باعث شده تا ما در مرکز ایمپلنت دندان دکتر شهاب الدین عزیزی شرایط پرداخت اقساطی هزینه کاشت دندان را پیش‌بینی کنیم.

جهت اطلاع از شرایط اقساطی ایمپلنت دندان در مطب دکتر شهاب الدین عزیزی از طریق بخش تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید.

معایب ایمپلنت اشترومن:

قیمت بالا:قیمت ایمپلنت اشترومن در مقایسه با ایمپلنت های ایرانی، بالا تر است.

احتمال عوارض:مانند هر نوع عمل جراحی، ایمپلنت اشترومن نیز ممکن است عوارضی مانند عفونت، خونریزی، و درد داشته باشد.


دو سوال پرتکرار

1-چرا با توجه به قیمت بالای ایمپلنت اشترومن باید از دندان‌های این برند برای کاشت دندان بهره ببریم؟

برتری‌های این نوع ایمپلنت به‌اندازه‌ای زیاد است که قیمت بالای آن را پوشش می‌دهد. ازطرف دیگر، شما با بهره‌مندی از این نوع ایمپلنت‌های شرکت اشترومن تا پایان عمر، نیاز به درمان دوباره نخواهید داشت.

2-آیا دندان‌های برند اشترومن شبیه دندان‌های طبیعی است؟

شباهت این دندان‌ها به دندان‌های طبیعی شما بسیار زیاد است. با وجود این دندان‌ها در دهان شما، کسی متوجه مصنوعی بودن آنها نخواهد شد.