/

19 اسفند 1401

ایمپلنت کره ای

افراد هنگامی که تصمیم به کاشت ایمپلنت دندان می گیرند تردید دارند که از کدام برند ایمپلنت استفاده کنند تا کاشت ایمپلنت آن ها موفقیت آمیز باشد .اغلب آن ها می پرسند ایمپلنت سوئیسی بهتر است یا ایمپلنت کره ای ؟ برای دریافت پاسخ و انتخاب برند ایمپلنت مناسب با ما در این مقاله از سایت کلینیک تخصصی مرسادنت همراه باشید.
کشورهایی که بهترین برندهای ایمپلنت دنیا را می سازند عبارتند از : آمریکا ، آلمان ، سوئیس ، کره. امروزه کیفیت ایمپلنت خیلی وابسته به نام کشور تولید کننده نمی باشد بلکه باید به برند ایمپلنت توجه ویژه ای داشته باشیم.

قیمت ایمپلنت کره ای به عوامل بسیاری بستگی دارد.امروزه برند های مختلفی در رابطه با ایمپلنت دندان وجود دارد. این برند ها از لحاظ هزینه ، کیفیت ، کشور سازنده با یکدیگر اختلاف دارند.برای هر بیمار این انتخاب بسته به شرایط هر نفر می تواند تفاوت داشته باشد.
ایمپلنت هایی که در کشورمان بیشتر مورد استفاده هستند ، ایمپلنت های کره ای ، اروپایی و آمریکایی هستند. 
هر کدام شامل چندین شرکت و برند مختلف در زمینه ایمپلنت هستند که همان ها هم از لحاظ قیمت و کیفیت با هم فرق دارند. مثلاً کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای Cmi با کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای DIO تفاوت دارد. از این رو اگر پیش از انجام جراحی از کیفیت و هزینه برند مورد نظر اطلاع داشته باشید ، می تواند بسیار به انتخاب دقیق تر شما کمک کند.

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال پزشکان قرار گرفته اند. دلیل استقبال گسترده از ایمپلنت های کره ای جنس و کیفیت عالی این نوع ایمپلنت های دندانی می باشد.
توجه داشته باشید جراحی که عمل را انجام می دهد نیز یکی از موارد مهمی است که انتخاب آن اهمیت دارد. اگر جراح شما تجربه آن چنانی در زمینه ایمپلنت نداشته باشد ، امکان شکست خوردن ایمپلنت بالاتر می رود. از این رو در نظر داشته باشید که حتماً در انتخاب متخصص مانند برند ایمپلنت دقت داشته باشید. تا میزان خطا در ایمپلنت را تا حد امکان کاهش دهید. زیرا ممکن است متخصصان تازه کار تر عمل ایمپلنت را با قیمت های پایین تر انجام دهند. 
اگر میخواهید تجربه کاشت ایمپلنت موفقی را داشته باشید بهتر است ایمپلنت خود را به دکتر شهاب الدین عزیزی متخصص ایمپلنت تهران در کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت تهران بسپارید.

مزایا و معایب ایمپلنت کره ای

امروزه برند های متفاوت ساخته کشورهای گوناگون در بازار وجود دارد ، ممکن است برخی افراد در انتخاب آن ها دچار سردرگمی بشوند. برای رهایی از این سردرگمی شما باید به پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه مراجعه کنید ، تا بهترین برند نسبت به بودجه و وضعیت فک شما معرفی کند.
ایمپلنت های کره ای دارای مزایا و معایب هستند اما اصولا برندهای ایمپلنت های کره ای به علت هزینه به صرفه و کیفیت مناسب ، محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند.

ایمپلنت کره ای

مزایای ایمپلنت کره ای

قیمت مناسب
قیمت ایمپلنت کره ای به صرفه است و به نسبت ایمپلنت های اروپایی از هزینه کمتری برخوردار است و بسیاری از افراد این ایمپلنت ها را نسبت به بودجه خود انتخاب میکنند.
فراوانی در بازار
این نوع ایمپلنت ها در بازار موجود هستند و اجزای آن به خوبی در دسترس هستند

معایب ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای کیفیت پایین تری نسبت به برخی ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی دارند. البته برخی از برند های ایمپلنت کره ای کیفیت بسیار بالایی دارند و با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی قابل رقابت هستند.

 

انواع ایمپلنت کره ای

سخن آخر ایا ایمپلنت کره ای خوب است ؟

ایمپلنت های کره ای یکی از محبوب ترین ایمپلنت ها در ایران هستند و به علت اقتصادی بودن این ایمپلنت ها ، طرفداران بیشتری دارند و ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا ایمپلنت کره ای خوب است ؟
ایمپلنت های کره ای دارای انواع برند های مختلفی هستند که هر کدام از این برند ها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند اما امروزه ایمپلنت های کره ای درجه یک نیز می توانند با برخی از ایمپلنت های سوئیسی نیز رقابت کنند.
یکی از فاکتورهایی که روی طول عمر و دوام بهترین برند ایمپلنت دندان موثر است، کیفیت مرغوب مواد و نحوه ساخت ایمپلنت با تکنولوژی های روز است که این شرایط فقط در برندهای معروف جهان وجود دارد.
دوام ایمپلنت های کره ای به نسبت نوع برند ، کیفیت و قیمت دارای دوام متفاوتی می باشند. بیشتر ایمپلنت های کره ای دارای ضمانت هستند.
لازم به ذکر است که در کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت تهران انیمپلنت های کره ای استم،اسنوکو و ایمپلنتیوم توسط دکتر شهاب الدین عزیزی متخصص ایمپلنت انجام میشود.