/

28 تیر 1402

ایمپلنت دندان با بیهوشی

در مراحل کاشت ایمپلنت های دندانی و زیبایی، قابل درک است که همه بیماران برای انجام جراحی دندان راحت نیستند و گاهی ترس مانع از مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی می شود. برخی از بیماران نیز ترجیح می دهند هنگام عمل بیدار باشند و با روند درمان دندانپزشکی خود همراه باشند. کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل یکی از راه های جدید درمانی برای بیمارانی است که قصد جایگزین کردن دندان هایشان را دارند.

کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان مرسادنت برای برخی از بیماران، جراحی دندان را تحت بیهوشی عمومی انجام می دهند. به این ترتیب، بیمار در حین درمان، کاملاً در خواب به سر می برد و هیچ گونه دردی احساس نمی کند

ایمپلنت دندان با بیهوشی یا ایمپلنت آرامبخش روشی نوین است که به ایمپلنت دندان با سِدِیشن معروف است. ممکن است بنا به دلیل های مختلفی فرد دچار از دست دادن دندان ها شود و به دلیل ترس و اضطرابی که از دندان پزشکی و فرآیند های کاشت ایمپلنت دارد اقدام به جایگزین کردن جای خالی دندان نکند.

ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل معمولا به دلیل ترس از ایمپلنت دندان است، افرادی هنگام مراجعه به کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان مرسادنت می گویند که من از ایمپلنت دندان می ترسم و نمی خواهم ایمپلنت دندان را انجام بدهم.

در این زمان ما ایمپلنت دندان با بیهوشی یا سِدِیشن را پیشنهاد می کنیم تا بدون هیچگونه حس بد و نگرانی کاشت ایمپلنت دندان را در بیهوشی و بدون درد انجام دهید.

بیهوشی برای کاشت دندان ضروری است؟

از آنجایی که عمل کاشت دندان یک عمل جراحی دهانی است، برای حفظ آرامش و راحتی در طول این فرآیند برخی از بیماران که ترس زیادی از جراحی دارند، توصیه می شود در طول عمل بیهوش شوید و یا تحت بی حسی کامل، عمل انجام شود. بسته به تعداد ایمپلنت هایی که دریافت می کنید، میزان بی حسی دریافتی شما و ترجیح جراح دهان و دندان، نوع بیهوشی بر این اساس تعیین می شود.

شرایط استفاده از داروی آرامبخش در ایمپلنت با بیهوشی
  • عموما برای افرادی که ترس فراوان از دندان پزشکی دارند و هنگام کار دچار استرس شدید میشوند، استفاده میشود.
  • کسانی که تحمل درد بسیار پایینی دارند.
  • کسانی که دچار حساسیت زیاد در ناحیه دهان و دندان هستند.
  • کسانی که دچار رفلکس معده شدید هستند.

مزایای ایمپلنت با بیهوشی

از مزایای ایمپلنت با بیهوشی میتوان به این نکات اشاره کرد که فرد از درد زیاد دندانپزشکی فارغ میشود. دیگر ترس و دلهره از عملیات دندانپزشکی که گاهی منجر به ایجاد استرس و عصبی شدن فرد میشد، را ندارد. معمولا برای عملیات دندانپزشکی از داروی بیهوشی استفاده میکنند. همانطور که در بالا اشاره شد فرد دچار سستی است و از عملیات دندانپزشکی هیچگونه دردی را احساس نمیکند. در بعضی موارد خاص نیاز به اتاق عمل و بیهوشی کامل است که این کار با نظارت متخصص بیهوشی صورت می گیرد. همانطور که اشاره شد در این موارد فرد متخصص بیهوشی، وضعیت بیمار را کامل مورد بررسی قرار میدهد.

قیمت ایمپلنت با بیهوشی چقدر است؟

اکثر بیماران که دندان خود را از دست داده اند، به خاطر بهای بالای ایمپلنت، سراغ ایمپلنت دندان یا همان کاشت نمیروند. اما اگر آنها از مزایای ایمپلنت آگاه بودند و این را درک میکردند که ایمپلنت دندان همچون خود دندان میماند، خرج های اضافی خود را کم میکردند و به یک پزشک متخصص روی می آوردند که ایمپلنت انجام دهند تا هم از زیبایی چهره خود لذت ببرند. البته قیمت ایمپلنت با بیهوشی کمی بالاتر است.

اما این خدمات در کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت با استفاده از پیشرفته ترین روش دندانپزشکی قیمت بسیار مناسبی دارد. شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ایمپلنت با بیهوشی با شماره های درج شده در سایت حاصل فرمائید.

عوارض ایمپلنت با بیهوشی چیست؟

تا کنون عوارض خاص حادی از کاشت ایمپلنت با بیهوشی مشاهده نشده است اما به طور معمول پس از به هوش آمدن بیمار تا چندین ساعت سردرد، سرگیجه و حالت تهوع در بیمار وجود دارد که با استراحت رفع می شود.

نحوه ی بیهوشی در هنگام کاشت ایمپلنت چگونه است؟

دکتر شهاب الدین عزیزی متخصص ایمپلنت در کلینیک تخصصی ایمپلنت مرسادنت با استفاده از دارو های مخصوص بی هوشی کوتاه مدت کاشت ایمپلنت را انجام می دهد در این روش بیمار یا در حالت خواب قرار دارد که هیچ گونه درد و ناراحتی را حس نمی کند یا این که در بی حسی کامل و نیمه هوشیار قرار داد که در این زمان صدا ها را می شوند اما هیچ گونه دردی را حس نمی کند.

درچه شرایطی بیمار را بی هوش می کنند؟

در صورتی که فرد دارای استرس شدید بوده و توانایی تحمل درد را نداشته باشد او را بی هوش می کنند.